Commercieel Traineeship in de media

Ben jij één van onze trainees? Wil jij veel leren over de off- en online media, in 1 jaar tijd ontzettend goed worden op het gebied van sales, commercieel denken en overtuigingskracht; dat kan bij Rhijnvis Media.

Zie jij jezelf graag:

  • Veel leren over de voordelen van online en offline media
  • Creatief meedenken over redactionele inhoud van campagnes
  • Overtuigen
  • Strijden om mooie commerciële doelstellingen te behalen
  • Succesvol zijn!

Dan is deze Traineeship jou op het lijf geschreven!

Rhijnvis Media biedt jou:

De kans om veel te leren over media en commercie. Veel mogelijkheden om door te groeien. Dit kan zowel intern als extern zijn; na een succesvol jaar bij ons krijg je of de mogelijkheid om via de grotere (online) media uitgevers, mediabureaus of andere gelieerde partijen verder door te groeien, maar je kunt ook doorgroeien naar een leidinggevende rol binnen Rhijnvis Media. Verder biedt deze baan zowel veel uitdaging en een zeer interessante bonusregeling. Daarnaast krijg je gedurende het gehele jaar wekelijks trainingen om jezelf te verbeteren. Last but not least: we bieden een gezellig en jong team in hartje Amsterdam!

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Wijnand Bakker. Dit kan door een mail met cv en motivatie te sturen naar info@rhijnvismedia.nl of te bellen naar 020-7630560.

Functie-eisen

Om kans te maken op deze traineeship zijn er een aantal factoren van belang. Onze ideale trainee is zelfverzekerd, enthousiast, ambitieus en heeft de wil om goede resultaten te behalen. Heb je altijd fanatiek gesport of op andere wijze competitief gestreden? Dat is een pré. Daarnaast heb je minimaal een HBO opleiding afgerond.

Bedrijfsprofiel

Rhijnvis Media zorgt ervoor dat de grootste bedrijven in Nederland zich op effectieve wijze kunnen profileren via de media. Dit bereiken we via online en offline campagnes bij de grootste print en online Publishers van Nederland. Rhijnvis Media creëert zelfstandig campagnes en kiest dan het medium wat het beste past. Dit allemaal om organisaties te helpen hun marketingdoelstellingen te behalen.