Partners van Rhijnvis media

Samen met onze partners maken wij ons sterk voor onze klanten. Onze partners waar wij mee samenwerken zijn:

Telegraaf Media Groep

TMG boeit met 24/7 nieuws en entertainment. TMG biedt consumenten 24 uur per dag, 7 dagen per week met hoogwaardige, gepersonaliseerde en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment. Via internet, mobiel, film, geluid, print én crossmediaal, in alle denkbare distributievormen.

tmg

De Telegraaf

De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland. De Telegraaf heeft lezers uit alle lezerscategorieën en opleidingsniveaus en een groot deel van de lezers heeft een hoog inkomen. De Telegraaf bereikt ontzettend veel beslissers. Uit DMS-onderzoek blijkt dat Telegraaf van alle landelijke printmedia het hoogste aantal beslissers bereikt waardoor het erg interessant is om via dit kanaal zakelijke uitgaven uit te brengen.

Bereik: 1.200.000 lezers.

detelegraaf

Metro

De Metro is het enige landelijke dagblad welke gratis wordt verspreid. Het grootste gedeelte van de distributie vindt plaats via het OV; trein, bus en metro wordt hiervoor ingezet. Daarnaast zijn academische ziekenhuizen en universiteiten ook distributiepunten waar de Metro ligt. Het is een erg interessant platform wat dagelijks ruim 1.200.000 lezers bereikt en daarmee een van de grootste kranten is van Nederland. Rhijnvis Media zet de Metro vooral in om consumentenspecials uit te brengen.

Bereik: 1.055.000 lezers

metro

Sanoma

Sanoma is een belangrijke mediapartner voor campagnes die we voor onze klanten realiseren. Via magazines zoals Veronica Magazine, Avrobode, KRO Magazine en Mikrogids hebben we meerdere thema uitgaven uitgebracht. Sanoma is een grote internationale media uitgever voor Print, Online, TV en verschillende events. Bekende merken die Sanoma voert zijn Gracia, Linda, nu.nl, Libelle, VT Wonen, tvgids.nl en SBS.

sanoma

RAI Amsterdam

Vanuit het internationale Amsterdam brengt de RAI al ruim een eeuw verschillende werelden, mensen en markten bij elkaar. In binnen –en buitenland. Voor verschillende campagnes vanuit Rhijnvis Media wordt samengewerkt met beurzen die bij de RAI worden georganiseerd.

Wij werken samen met beursorganisaties door het verspreiden van onze content op door hun georganiseerde relevante beurzen, dit kunnen zowel vakbeurzen als consumentenbeurzen zijn.

rai

Jaarbeurs Utrecht

Wat ooit in 1916 is opgericht om handel en nijverheid te bevorderen en daarmee voorspoed te stimuleren is 100 jaar later nog steeds een fundament van de Jaarbeurs in Utrecht. Voor diverse campagnes, zowel B2B als B2C, wordt samengewerkt met beurzen die bij de Jaarbeurs worden georganiseerd.

Wij werken samen met beursorganisaties door het verspreiden van onze content op door hun georganiseerde relevante beurzen, dit kunnen zowel vakbeurzen als consumentenbeurzen zijn.

jaarbeurs