Uw webwinkel

Informatie voor en over e-commerce multimediaal uitgebracht

uwwebwinkel-1_2

Stap 1:
Ruim 1.200.000 mensen lezen dagelijks De Telegraaf. Als speciaal uitneembaar katern is de uitgave Uw Webwinkel toegevoegd aan De Telegraaf om alle beslissers binnen e-commerce te bereiken. Omdat De Telegraaf dé ondernemerskrant is van Nederland was het voor Rhijnvis Media een eenvoudige keuze om dit als distributiekanaal in te zetten voor deze editie.

Stap 2:
Het grootste evenement in Nederland op het gebied van e-commerce zijn de jaarlijks terugkerende Webwinkel Vakdagen. De uitgave wordt verspreid onder de bezoekers van de beurs. De combinatie van De Telegraaf en de Webwinkel Vakdagen is zeer geschikt gebleken om een groot en relevant lezerspubliek te bereiken.

uwwebwinkel-2_2

Stap 3:
Experts uit de branche doen het werk voor ons! De belangrijkste personen en organisaties uit de e-commerce delen hun kennis via de uitgave van Uw Webwinkel. Een win-winsituatie, want zij tonen hun betrokkenheid bij de grootste informatieve uitgave in Nederland, en Rhijnvis Media heeft graag de belangrijkste spelers uit het veld in de basis staan.

In de laatste editie participeerden onder meer: Wijnand Jongen Thuiswinkel.org, Wouter Blok Coolblue, Sander Klous Hoogleraar Big Data, Koen Verhelst Logixbox, Daniel Ropers BOL.com, Mark Teurlings Stichting Webshop Keurmerk, Ronald Heerkens Voetbalshop.nl, Kitty Koelemeijer Nyenrode Business Universiteit, Noud Esselink Slimme Neefjes en Bart Carlier Yourhosting.

uwwebwinkel-3

Stap 4:
Om artikelen gemakkelijk te kunnen delen en van achtergrondinformatie te voorzien, heeft Rhijnvis Media een website gekoppeld aan de uitgave. Deze online aanvulling is tevens cruciaal om het bereik te vergroten en meer mensen aan te spreken. Op www.uwwebwinkelinfo.nl vind je alle artikelen, partners en sociale media terug. De bezoeker is hier slechts 1 klik verwijderd van zijn toekomstige partner.

Samenwerking tussen Uw Webwinkel en webshopeigenaren

E-commerce zit al jaren in de lift en het ziet er niet naar uit dat die groei op korte termijn zal stagneren. Maar hoe onderscheid je je als startende webshopeigenaar nog van de grote jongens? Ga je proberen de achterstand in te lopen of wil je op andere wijze innovatief zijn om een plek in de markt te veroveren? Het zijn vraagstukken die spelen bij een groot aantal online ondernemers. De samenwerkingspartners binnen Uw Webwinkel kunnen uitkomst bieden. Binnen de volgende thema’s kan de webshopeigenaar via deze uitgave terecht voor meer informatie:

Marketing

Waarom is een tevreden klant zo belangrijk voor je marketingcampagne? En wat betekent de komst van videocontent voor de marketingmix anno nu?

Technologie

Hoogleraar Sander Klous legt uit waarom ‘big data’ je reputatie kan maken én kraken. Ook legt Remco Bron van InBeacons uit hoe deze apparaatjes online en offline verkoop kunnen koppelen.

Betaaloplossingen

Achteraf kunnen betalen voor een bestelling schept vertrouwen bij de consument. Sterker nog, websitebezoekers zijn eerder geneigd tot aankopen als je deze mogelijkheid biedt.

Doorgroeien na het eerste succes

The next step: als je webwinkel te groot wordt om alles zelf te doen.

Win het vertrouwen

Vertrouwen in je webwinkel is een noodzakelijke voorwaarde om te blijven bestaan. Hoe beïnvloeden reviews, keurmerken en de uitstraling van je website dit vertrouwen?

Dossier Webwinkel starten

Een uitgebreid 10-stappenplan om startende (online) ondernemers te assisteren bij belangrijke keuzes die zij moeten maken.

Datum

14 januari 2016

Categorie

De Telegraaf